şirket etkinlikleri

Kurumsal Oyunlaştırma ile Neler Yapabiliriz?

Kurumsal firmalar için, personel yönetimi adına en kritik çalışma alanları olan IK yönetimi ve halkla ilişkiler yönetimi, kurumsal oyunlaştırma modelleriyle son derece etkin ve verimli bir hal alıyor.

Katılımcıların eğlenceli bir rekabet ortamında ekip çalışması yapabileceği, aynı zamanda yönetim tarafından 5 ana ve buna bağlı 15 alt kategoride değerlendirme yapmanın mümkün olduğu kurumsal oyunlaştırma modellemeleri ile IK yönetimlerinin değerlendirme ve oryantasyon organizasyonlarını hızlandırmak son derece kolay.

Hedef kitle ile iletişim ve potansiyel hedef kitlede geçerli algı oluşturma çalışmaları yapmak isteyen kurumlar için, kurumsal oyunlaştırma modelleri ve ürün yerleştirme hamleleri son dönemin en etkili PR çalışmalarıdır. Escapist hizmetlerinden faydalanarak hem kurum içi denetim ve iletişimin kontrolünü sağlayabilir, hem de hedef kitle algısında ulaşmak istediğiniz başarıyı yakalayabilirsiniz. Aynı zamanda kurumsal oyunlaştırma uygulamaları sayesinde, mevcut çalışma kategorileri için yapılan yatırım bütçelerinin makul oranlara çekilmesini sağladığınız gibi, bu bütçelerin verimli kullanımını garanti altına alabilirsiniz.

Oyunlaştırma modelleriyle katılımcılar üzerinde “özgünlük, akılcı çözüm üretim, yaratıcılık, grup çalışmasına yatkınlık, liderlik” gibi kategorilere dair ayrıntılı değerlendirme raporları almak mümkündür. Personeller arasında eğlenceli ve heyecan dolu bir rekabet ortamı yaratarak, çalışma ortamının dinamik bir hale getirildiği oyunlaştırma modelleri, aynı zamanda yönetimler için önemli bir ölçek görevi görmektedir. Bu ölçekler üzerinden IK yönetimlerinin katılımcıları tanıma, ilişkileri değerlendirme ve iletişim yollarını geliştirme alanlarında farklı bir alternatif bulması mümkündür.

Şirket içi etkinlik ve organizasyon düzenlemelerinde etkin aktiviteler arasında yer alan kurumsal oyunlaştırma uygulamaları; katılımcıların rekabetçi ortamlarda iyi vakit geçirmesine hizmet eder. Bu hizmetin özelinde yönetimler tarafından gerçekleştirilen değerlendirmeler ile personellerin tanınması, hizmet kategorileri bazında yetkinlik ölçümlerinin yapılması da oldukça kolaydır.

Halkla ilişkiler, tanıtım – lansman ve PR çalışmalarının günümüz şartlarında evirildiği ortam, mutlak olarak dijital ortamdır. Kurumsal oyunlaştırma uygulamaları neticesinde hedef kitlenin marka deneyimi yaşaması, ürün yerleştirme modellerinin geliştirilmesi ve PR çalışmalarının yürütülmesi adına Escapist’in üst düzey hizmetinden faydalanabilirsiniz. Bu sayede ürün ve hizmet tanıtımlarının oyunlaştırma modellemeleri üzerinden sunulmasını, hedef kitle ve firma arasında güçlü bir bağ kurulmasını ve reklam yatırım bütçelerinden maksimum verim alınmasını sağlayabilirsiniz.

 

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir