Kurumsal Oyunlaştırma

Kurumsal Oyunlaştırma; Hedef kitleye aktarılmak istenilen mesaj, bilgi ve becerileri oyunlaştırarak eğlenceli bir deneyim içinde sunuyoruz.

Oyunlaştırma (Gamification) Nedir?

Oyunlaştırma, bir oyun mekanizması yaratılarak hedef kitlede istenilen duygu, düşünce ve davranışın oluşturulmasıdır. Bu etkili metotla tüketiciler, çalışanlar, iş ortakları gibi hedeflediğiniz kitleye paylaşım ve etkileşim için ilham vererek iletişim kurmuş olursunuz.

Kurum İçi Oyunlaştırma

Kurum içi iletişim faaliyetleri çerçevesinde ekiplerin işe alım, oryantasyon, takım çalışması ve motivasyon, eğitim gibi birçok farklı süreçlerini klasik yöntemler yerine oyunlaştırılmış deneyimler ile ekiplerin eğlenirken aynı zamanda öğrenebildiği, bilgileri içselleştirebildiği özel deneyimler tasarlıyoruz. 

Marka Deneyiminde Oyunlaştırma

Escapist olarak ürün lansmanları, PR etkinlikleri, influencer aktiviteleri, mağaza içi deneyimler gibi pazarlama iletişimi aktiviteleri için hedef kitleyi eğlendirerek onlara ulaşabileceğiniz oyunlaştırılmış marka deneyimleri tasarlıyoruz.

E S C A P I S T

Kurumsal Dünyada Oyunlaştırma

Kurumsal Oyunlaştırma (Gamification) Nedir?

Günümüzde iş dünyasının değişen ihtiyaçlarına paralel olarak şirketler birçok konuda iş yapış biçimlerine yenilikler getirdiler. Yapılan araştırmalarda dinleyerek ve okuyarak yapılan geleneksel öğrenme metotları ile oyunlaştırılmış öğrenme deneyimleri kıyaslandığında, oyunlaştırma ile bilgilerin daha kolay akılda kaldığı, içerdiği eğlence unsurlarıyla öğrenmenin kolaylaştığı görülmektedir. 

Oyunlaştırmanın Faydaları:

Kurum İçi Oyunlaştırma

Kurum içi iletişim faaliyetleri çerçevesinde ekiplerin işe alım, oryantasyon, takım çalışması ve motivasyon, eğitim gibi birçok farklı süreçlerini klasik yöntemler yerine oyunlaştırılmış deneyimler ile ekiplerin eğlenirken aynı zamanda öğrenebildiği, bilgileri içselleştirebildiği özel deneyimler tasarlıyoruz. Oyunlaştırma ile ekiplerinize merak uyandıran bir öğrenme deneyimi yaşatabiliriz.

Kurum İçi Oyunlaştırma Alanları:

Marka Deneyiminde Oyunlaştırma

Markanın ve ürünlerinin hedef kitleyle buluştuğu etkinliklerinde ürün bilgileri, faydası, teknolojisi, avantajları gibi hedef kitleye ulaşması istenilen birçok bilgi oyunlaştırma ile eğlenceli bir marka deneyimine dönüştürüyoruz.
Ürün lansmanları, PR etkinlikleri, influencer aktiviteleri, mağaza içi aktiviteler gibi birçok marka pazarlama etkinliği için oyunlaştırılmış marka deneyimleri tasarlıyoruz.

Pazarlama İletişimi Oyunlaştırma Alanları:
kurumsal oyunlaştırma
E S C A P I S T

İş Dünyasında Yeni Trend: Oyunlaştırma

Günümüzde iş dünyasının değişen ihtiyaçlarına paralel olarak şirketler birçok konuda iş yapış biçimlerine yenilikler getirdiler. Yapılan araştırmalarda dinleyerek ve okuyarak yapılan geleneksel öğrenme metotları ile oyunlaştırılmış öğrenme deneyimleri kıyaslandığında, oyunlaştırma ile bilgilerin daha kolay akılda kaldığı ve katılımın arttığı görülmektedir.

Escapist olarak kurum içi iletişim ve marka iletişim aktivitelerinde klasik yöntemler yerine hedef kitleye verilecek bilgi ve mesajların oyunlaştırılması ile eğlenceli, daha yaratıcı ve etkin deneyimler kurguluyoruz.

KURUMSAL PROJELER HAKKINDA

Detaylı Bilgi İçin

Hayal ettiğiniz etkinlik ve projelerinizi birlikte hayata geçirebilmemiz için bizimle iletişime geçin.