COCA–COLA İÇECEK

kurumsal oyun marka deneyim etkinlikleri marka aktiviteleri kurum içi etkinlik oyunu marka işbirliği aktiviteleri,

Coca-Cola İçecek için işe alım sürecinin içinde yer alacak bir Oyunlaştırılmış Değerlendirme Merkezi kuruldu. Bu merkezde adayların takım çalışması, uyumluluk, liderlik, iletişim, analitik düşünme vb. yetenek ve özelliklerinin en uygun ortam ve koşullarda gözlemlenmesi ve değerlendirilmesi hedeflendi. 100 aday, 1 gün içerisinde, 5’er kişilik ekipler halinde, özel tasarlanmış 4 ayrı alanda sinematik bir deneyim içinde […]

NIKE

Nike’nin geliştirdiği yeni taban teknolojisinin lansmanı Santral İstanbul’da özel tasarlanmış bir deneyimle gerçekleştirildi. Lansmana katılan sektörün “Influencer”ları, Nike React’in Global TV reklamı üzerine yazılmış bir senaryo çerçevesinde, dönme hareketini durdurmak üzere olan dünyayı kurtarmak için 6 kıtadan seçilen temsilcileri canlandırdılar. Nike Ar-Ge Labo ratuvarları olarak konumlandırılan deneyim alanında mental, fiziksel ve elektronik testlerden başarı ile […]

DISCOVERY CHANNEL

kurumsal etkinlik örnekleri kurumsal etkinlik önerileri

Reklam veren ve medya ajanslarının davetli olduğu Sherlock TV dizisinin 4. sezon lansmanı Raffles Otel’de gerçekleştirildi. Etkinliğe özel tasarlanan deneyimde katılımcılar kötü karakter James Moriarty’nin hazırladığı şeytani plana karşı Sherlock Holmes’e yardım ederler. Dünyanın 4 farklı bölgesinde gerçekleştirilmek üzere olan 4 suikastı önlemeye çalışırlar. İlk üç sezondan detaylar ve 4. Sezondan süprizlerle karşılaşan katılımcılar, 40 […]

NOVARTİS

eğlenceli ofis etkinlikleri dikkat çekici etkinlikler grup etkinlikleri örnekleri yaratıcı etkinlik planları

Kronik hastalıkların bireyler üzerinde yarattığı psikolojik boyuta dikkat çekmek ve kamuoyunda farkındalık yaratmak için Novartis, “Bu yolda yalnız değilsiniz!” mottosuyla Benim Yolculuğum projesini başlattı. Escapist ekibi olarak proje için oluşturduğumuz Benim Yolculuğum deneyimleme alanı, kronik hastalıklarla mücadele eden hastaların psikolojik dünyasını gözlemleme ve dileyen herkese kendi yolculuklarına çıkma şansı sunuyor. Projeye destek veren oyuncu ve […]

JACK DANIEL’S

kurum içi motivasyon etkinlikleri şirket içi motivasyon etkinlikleri

Brown Forman kurum içi toplantısı kapsamında, katılımcılar özel tasarlanmış Jack Daniel’s Red Dog Saloon’a 6’şar kişilik 4 grup halinde alındılar. Ürün teknik bilgileri ve marka hikayesine yönelik tasarlanmış zorlu görevleri ekipler halinde yerine getirerek etkinlik sonunda içinde hediyelerin bulunduğu Jack Daniel’s kasasına ulaştılar.

WARNER BROS

kurumsal etkinlik nedir eğlenceli ofis etkinlikleri dikkat çekici etkinlikler

 Dağıtımcılığını Warner Bros’un üstlendiği Stephen King’den Doctor Sleep filminin lansmanı için tasarlanan deneyimde, katılımcılar kendilerini Overlook Oteli’nin soğuk koridorlarında bulurlar. Amaçları Dan Torrance’ın arkada bıraktığı ekmek kırıntılarını takip ederek otelden çıkmaya çalışmaktır. Korku, heyecan ve gerilim dolu bu deneyimi başarı ile tamamlayan katılımcılar filmin ön gösterimini izleme şansı yakaladılar.

ANNABELLE LANSMAN

Kaçış oyunları

Dağıtımcılığını Warner Bros’un üstlendiği Annabelle filminin lansmanı için tasarlanan deneyimde, katılımcılar kendilerini Waren’lerin lanetlenmiş eşyalarıyla dolu odasında bulurlar.  Bu 60 dakikalık özel film lansmanı deneyiminin sonunda katılımcılar filmin ön gösterim biletini kazandılar. Warner Bros & Escapist işbirliği ile tasarlanan oyun odasında katılımcılar 60 dakika boyunca bulmacaları çözdüler.

JACK DANIEL’S – 4

kurumsal etkinlik örnekleri kurumsal etkinlik önerileri mavi yaka motivasyon etkinlikleri

Marka Konferansı 2016’da Jack Daniel’s için kurulan 9 m2’lik marka standı içinde 5 dakikalık Tennessee Challenge deneyimi tasarlandı. 3 aşamalı oyunda katılımcılar, JD ürünleri, marka tarihi ve üretim prosesi gibi bilgileri deneyim içinde en keyifli şekilde öğrendiler.

KAHVE DÜNYASI

şirket içi etkinlikler ekip içi oyunlaştırma kurum içi motivasyon etkinlikleri personel motivasyon etkinlikleri motivasyon artırıcı etkinlikler

 Kahve Dünyası’nın el yapımı fındık kreması lansmanı için influencerlara yönelik etkinliğinde katılımcılar önce Veli Efendi Fabrika’yı gezerek ürünün yapımı ve doğal içeriği konusunda ustalardan bilgi aldılar. Sonrasında 4 farklı takıma ayrılarak, öğrendikleri bilgileri kullanarak çözdükleri bulmacalar ile gizli lezzet formülünün bulunduğu 4 kilitli sandığın anahtarlarına ulaşmaya çalıştılar. Tüm takımların anahtarları yerleştirmesi ile otomatik olarak açılan […]

WARNER BROS -2

grup etkinlikleri örnekleri yaratıcı etkinlik planları

 “Escape Room” ön gösterim öncesi özel davetli gruplarına (influencer, sosyal medya yarışma kazananları, basın vs.) 5 seans Escapist Kaçış Oyunu deneyimi yaşatıldı. Kaçış odasına yerleştirilen film görselleri, filmden objeler ve oyun finalinde “film ön gösterim biletine” ulaşılması kurgusuna göre konsept yerleştirme yapıldı.