OMO

marka deneyim etkinlikleri marka aktiviteleri

28 Mayıs Dünya Oyun Günü’nde Beşiktaş Belediyesi kutlama etkinlikleri kapsamında Beşiktaş Abbasağa Parkı’nda çocuklara yönelik marka oyun etkinliği gerçekleştirildi. Uçak enkazından çevreye yayılan kimyasallar çevredeki yeşil alanları, çocukların oyun alanlarını yok etmektedir. Kahramanlarımız buna sebep olan enkaz parçalarını bulup imha ederler ve markanın “Çocuklar özgürce oyun oynasın” mottosunu da kullanarak görevlerini tamamlarlar. Park içerisinde 360 […]

JACK DANIEL’S – 3

kurumsal etkinlik önerileri mavi yaka motivasyon etkinlikleri

 Türkiye’nin seçkin barmenlerinden oluşan davetli grubunun katılımıyla gerçekleştirilen etkinliğin ilk bölümünde ünlü gastronomi uzmanı Oğul Türkkan’ın viski ve Jack Daniel’s tarihçesi sunumu ile 5 ayrı Jack Daniel’s viskisinin tadım aktivitesi yapıldı. Etkinliğin ikinci bölümünde barmenlere Jack Daniels’ın sahibi olduğu White Rabbit Barı ambiyansında eşsiz bir marka deneyimi yaşatıldı. Jack Daniel’s hayatı, ikonik şişe tasarımları, üretim […]

JACK DANIEL’S -2

personel motivasyon etkinlikleri motivasyon artırıcı etkinlikler

Jack Daniel’s markasının 150. yılında davetlilerine özel fıçı avı etkinliği tasarlandı. Marka tarihinden bilgilere dayalı fiziksel ve mental oyunlarda davetliler kimi zaman takım çalışması, kimi zaman rekabet içinde 3 aşamayı geçmeye çalıştılar. Tüm davetliler finale kalan 2 kişinin heyecanlı mücadelesini seyretti, sonunda bir davetli içinde JD hediyelerinin bulunduğu fıçının sahibi oldu.

FIRST

kurumsal etkinlik şirket etkinlikleri

First markasının X-Fresh sakızı, reklam filminin konseptinde yaratılan dünyada hedef kitlesi ile buluştu. Ferah Kaçış oyununun senaryosu, bulmaca kurgusu ve görselleri marka ve ürüne özel tasarlandı. Dijital mecra için tasarlanan online oyun ile başlayan macera, Escapist kaçış odasındaki gerçek oyun deneyimi ile devam etti. Sanal ortamda Live Laboratuvarlarındaki X-Fresh kristallerini aktive edecek olan makine için […]

ACE OF MICE

kurumsal etkinlik şirket etkinlikleri

Türkiye’nin en büyük etkinlik fuarı Ace of Mice’da B2B amaçlı ziyaretçilere Escapist özel tasarım kurgularının tanıtıldığı bir deneyim alanı tasarlandı. Escapist Zone kafes sisteminin 1 modülü içinde markaların hedef kitleye vermek istedikleri mesajların oyunlaştırılmasına yönelik kurgulara dair bir demo deneyimletildi.