COCA–COLA İÇECEK
Coca-Cola İçecek için işe alım sürecinin içinde yer alacak bir Oyunlaştırılmış Değerlendirme Merkezi kuruldu. Bu merkezde adayların takım çalışması, uyumluluk, liderlik, iletişim, analitik düşünme vb. yetenek ve özelliklerinin en uygun ortam ve koşullarda gözlemlenmesi ve değerlendirilmesi hedeflendi. 100 aday, 1 gün içerisinde, 5’er kişilik ekipler halinde, özel tasarlanmış 4 ayrı alanda sinematik bir deneyim içinde […]
NIKE
Nike’nin geliştirdiği yeni taban teknolojisinin lansmanı Santral İstanbul’da özel tasarlanmış bir deneyimle gerçekleştirildi. Lansmana katılan sektörün “Influencer”ları, Nike React’in Global TV reklamı üzerine yazılmış bir senaryo çerçevesinde, dönme hareketini durdurmak üzere olan dünyayı kurtarmak için 6 kıtadan seçilen temsilcileri canlandırdılar. Nike Ar-Ge Labo ratuvarları olarak konumlandırılan deneyim alanında mental, fiziksel ve elektronik testlerden başarı ile […]
DISCOVERY CHANNEL
Reklam veren ve medya ajanslarının davetli olduğu Sherlock TV dizisinin 4. sezon lansmanı Raffles Otel’de gerçekleştirildi. Etkinliğe özel tasarlanan deneyimde katılımcılar kötü karakter James Moriarty’nin hazırladığı şeytani plana karşı Sherlock Holmes’e yardım ederler. Dünyanın 4 farklı bölgesinde gerçekleştirilmek üzere olan 4 suikastı önlemeye çalışırlar. İlk üç sezondan detaylar ve 4. Sezondan süprizlerle karşılaşan katılımcılar, 40 […]
NOVARTİS
Kronik hastalıkların bireyler üzerinde yarattığı psikolojik boyuta dikkat çekmek ve kamuoyunda farkındalık yaratmak için Novartis, “Bu yolda yalnız değilsiniz!” mottosuyla Benim Yolculuğum projesini başlattı. Escapist ekibi olarak proje için oluşturduğumuz Benim Yolculuğum deneyimleme alanı, kronik hastalıklarla mücadele eden hastaların psikolojik dünyasını gözlemleme ve dileyen herkese kendi yolculuklarına çıkma şansı sunuyor. Projeye destek veren oyuncu ve […]
JACK DANIEL’S
Brown Forman kurum içi toplantısı kapsamında, katılımcılar özel tasarlanmış Jack Daniel’s Red Dog Saloon’a 6’şar kişilik 4 grup halinde alındılar. Ürün teknik bilgileri ve marka hikayesine yönelik tasarlanmış zorlu görevleri ekipler halinde yerine getirerek etkinlik sonunda içinde hediyelerin bulunduğu Jack Daniel’s kasasına ulaştılar.
WARNER BROS
Dağıtımcılığını Warner Bros’un üstlendiği Stephen King’den Doctor Sleep filminin lansmanı için tasarlanan deneyimde, katılımcılar kendilerini Overlook Oteli’nin soğuk koridorlarında bulurlar. Amaçları Dan Torrance’ın arkada bıraktığı ekmek kırıntılarını takip ederek otelden çıkmaya çalışmaktır. Korku, heyecan ve gerilim dolu bu deneyimi başarı ile tamamlayan katılımcılar filmin ön gösterimini izleme şansı yakaladılar.
ANNABELLE LANSMAN
Dağıtımcılığını Warner Bros’un üstlendiği Annabelle filminin lansmanı için tasarlanan deneyimde, katılımcılar kendilerini Waren’lerin lanetlenmiş eşyalarıyla dolu odasında bulurlar. Bu 60 dakikalık özel film lansmanı deneyiminin sonunda katılımcılar filmin ön gösterim biletini kazandılar. Warner Bros & Escapist işbirliği ile tasarlanan oyun odasında katılımcılar 60 dakika boyunca bulmacaları çözdüler.
JACK DANIEL’S – 4
Marka Konferansı 2016’da Jack Daniel’s için kurulan 9 m2’lik marka standı içinde 5 dakikalık Tennessee Challenge deneyimi tasarlandı. 3 aşamalı oyunda katılımcılar, JD ürünleri, marka tarihi ve üretim prosesi gibi bilgileri deneyim içinde en keyifli şekilde öğrendiler.
KAHVE DÜNYASI
Kahve Dünyası’nın el yapımı fındık kreması lansmanı için influencerlara yönelik etkinliğinde katılımcılar önce Veli Efendi Fabrika’yı gezerek ürünün yapımı ve doğal içeriği konusunda ustalardan bilgi aldılar. Sonrasında 4 farklı takıma ayrılarak, öğrendikleri bilgileri kullanarak çözdükleri bulmacalar ile gizli lezzet formülünün bulunduğu 4 kilitli sandığın anahtarlarına ulaşmaya çalıştılar. Tüm takımların anahtarları yerleştirmesi ile otomatik olarak açılan […]
WARNER BROS -2
“Escape Room” ön gösterim öncesi özel davetli gruplarına (influencer, sosyal medya yarışma kazananları, basın vs.) 5 seans Escapist Kaçış Oyunu deneyimi yaşatıldı. Kaçış odasına yerleştirilen film görselleri, filmden objeler ve oyun finalinde “film ön gösterim biletine” ulaşılması kurgusuna göre konsept yerleştirme yapıldı.