MEDAŞ
Oyun alanına gelen oyuncular Escapist Game Masterleri tarafından karşılanır. Oyun kurallarının anlatılmasından sonra Game Master, burada çok önemli bir görev için bulunduklarını ve gerekli bilginin önlerindeki mühürlü zarflarda bulunduğunu söyler. 100 kişinin aynı anda oynayacağı oyunda oyuncular 10 takım halinde paralel olarak ilerleyeceklerdir. Mental, fiziksel ve elektronik bulmacaları çözerek ilerleyecek olan takımların amacı oyun alanının […]
KANYON
Kanyon AVM çalışanları ve aileleri için 2 hafta sonunda organize edilen piknikte Kanyon’un kurumsal değerlerine özel kurgulu parkur oyunu tasarlanmıştır. Çalışanların aileleriyle eğlenmeleri için özel tasarım parkur oyunları, şişme oyunlar, geleneksel oyunlar, çocuk etkinlik çadırı gibi farklı alanlar yaratılmıştır. Özel tasarlanan parkur oyunu içinde Kanyon kurumsal değerlerini de vurgulayan mental ve fiziksel bulmacalar tasarlanmıştır.
JOHNSON&JOHNSON – 2
Oyun game masterların katılımcıları karşılmasıyla başladı. Katılımcılar intro videoyu izledikten sonra görevlerinin başına geçerek 60 dakikalık oyun deneyimi yaşadılar.
JACK DANIEL’S – 3
Türkiye’nin seçkin barmenlerinden oluşan davetli grubunun katılımıyla gerçekleştirilen etkinliğin ilk bölümünde ünlü gastronomi uzmanı Oğul Türkkan’ın viski ve Jack Daniel’s tarihçesi sunumu ile 5 ayrı Jack Daniel’s viskisinin tadım aktivitesi yapıldı. Etkinliğin ikinci bölümünde barmenlere Jack Daniels’ın sahibi olduğu White Rabbit Barı ambiyansında eşsiz bir marka deneyimi yaşatıldı. Jack Daniel’s hayatı, ikonik şişe tasarımları, üretim […]
JACK DANIEL’S -2
Jack Daniel’s markasının 150. yılında davetlilerine özel fıçı avı etkinliği tasarlandı. Marka tarihinden bilgilere dayalı fiziksel ve mental oyunlarda davetliler kimi zaman takım çalışması, kimi zaman rekabet içinde 3 aşamayı geçmeye çalıştılar. Tüm davetliler finale kalan 2 kişinin heyecanlı mücadelesini seyretti, sonunda bir davetli içinde JD hediyelerinin bulunduğu fıçının sahibi oldu.
İSTEK OKULLARI – 2
İstek Okulları öğretmenlerinin eğitim yılı başında bir araya geldiği oryantasyon etkinliği için Şile Tatil Köyü’nde özel senaryolu oyun etkinliği tasarlandı. İSTEK’liler geleceğin dünyasında yüksek güvenlik önlemleri ve akıl oyunları engellerini aşarak dünya mirasının gizlendiği hardiske ulaşıp, bilginin tüm dünyaya dağıtımını sağlayarak yeniden umut ve aydınlığı getirdiler. İSTEK kurumsal değerleri ve okullarına dair bilgilerin de yer […]
HALK EMEKLİLİK
Halk Emekliliğin briefe istinaden hazırlanan senaryo ve kurguya göre tasarlanmış alanda oyuncular Escapist Game Master’ları tarafından karşılandı. Oyun kurallarının oyunculara anlatılmasının ardından oyun senaryosu, hazırlanacak bir video prodüksiyonu ile oyunculara dev ekranda izletildi. Videonun sona ermesi ile ekranda 60 Dk’dan geriye sayan bir sayaç görünür ve oyun başladı. 25 kişilik ekip oyunu 4 takım halinde […]
GRUNDFOS
Grundfos briefine özel tasarladığımız kurumsal board game oyunu 60 dakikalık geri sayım ile başladı.İpuçlarından yola çıkarak şifreleri çözüp finale ulaşmaya çalışan oyuncularımız takım çalışması halinde finale kadar hem eğlenerek hem de mental bulmacalarla kendi sınırlarını zorlayarak keyifli bir gün geçirdiler.
FIRST
First markasının X-Fresh sakızı, reklam filminin konseptinde yaratılan dünyada hedef kitlesi ile buluştu. Ferah Kaçış oyununun senaryosu, bulmaca kurgusu ve görselleri marka ve ürüne özel tasarlandı. Dijital mecra için tasarlanan online oyun ile başlayan macera, Escapist kaçış odasındaki gerçek oyun deneyimi ile devam etti. Sanal ortamda Live Laboratuvarlarındaki X-Fresh kristallerini aktive edecek olan makine için […]
BRAND WEEK 2015
Escapist Zone modüler oyun sistemi içinde tasarlanan Escapist Academy’de oyuncular Kaçış Oyunlarının zaman içinde basit asma kilitlerden, VR bulmacalara kadar geçirdiği teknolojik gelişim sürecini deneyimlediler. Escapist Zone dinamik metal panellerden oluşan ve içinde oyuncuların deneyimleyebileceği 8 farklı alan sunmaktadır. Oyunun yanlarında yer alan 2 koridor alanı içerisinde 2 adet hareketli kafes fiziksel becerinin de kullanılması […]