HDI SİGORTA

Etkinlik game masterların katılımcıları karşılamasıyla başladı. HDI Sigorta briefine özel tasarladığımız kurgu ve senaryolu oyun 60 dakikalık geri sayım ile başladı. Şifreleri çözüp finale ulaşmaya çalışan oyuncularımız takım çalışması halinde finale kadar hem eğlenerek hem de mental bulmacalarla kendi sınırlarını zorlayarak oyunu sonlandırdılar.
PFIZER -2

Etkinlik game master’ımızın katılımcıları karşılamasıyla başladı. Pfizer briefine özel tasarladığımız kurgu ve senaryolu oyun 60 dakikalık geri sayım ile başladı. Şifreleri çözüp finale ulaşmaya çalışan oyuncularımız takım çalışması halinde finale kadar hem eğlenerek hem de mental bulmacalarla kendi sınırlarını zorlayarak oyunu sonlandırdılar.
ANNABELLE LANSMAN

Dağıtımcılığını Warner Bros’un üstlendiği Annabelle filminin lansmanı için tasarlanan deneyimde, katılımcılar kendilerini Waren’lerin lanetlenmiş eşyalarıyla dolu odasında bulurlar. Bu 60 dakikalık özel film lansmanı deneyiminin sonunda katılımcılar filmin ön gösterim biletini kazandılar. Warner Bros & Escapist işbirliği ile tasarlanan oyun odasında katılımcılar 60 dakika boyunca bulmacaları çözdüler.
MEDİPOL HASTANESİ

Dünya diş gününe özel Medipol Hastanesin’de kurduğumuz deneyimleme alanında katılımcılar hem keyifli anlar yaşadı hemde briefe özel mental bulmacalardan yola çıkarak şifreleri çözmeye çalışan ekipler kaçış oyunu deneyimi yaşadılar.
BOEHRINGER INGELHEIM

Etkinlik game masterların katılımcıları karşılamasıyla başladı. Boehringer Ingelheim briefine özel tasarladığımız oyun 60 dakikalık geri sayım ile başladı. Şifreleri çözüp finale ulaşmaya çalışan oyuncularımız takım çalışması halinde finale kadar hem eğlenerek hem de mental bulmacalarla kendi sınırlarını zorlayarak oyunu sonlandırdılar.
AIR ASTANA

Etkinliğimiz fuaye alanındaki kokteyl ile başladı. Ardından Air Astana briefine özel olarak hazırlanan senaryoda oyuncuların intro videoyoyu izleyip 60 dakikalık geri sayımın başlamasıyla game masterlar eşliğinde oyun başlatıldı. Finale kadar takım çalışması halinde başlayan oyuncular final bulmacasında en kısa sürede butona basarak siber savunma kalkanını çalıştıran ekip birinci olup sürpriz ödüllerle birinciliklerini kutladılar.
JOHNSON&JOHNSON

Etkinlik game master’ımızın katılımcıları karşılamasıyla başladı. Johnson&Johnson briefine özel tasarladığımız kurgu ve senaryolu oyun 60 dakikalık geri sayım ile başladı. Şifreleri çözüp finale ulaşmaya çalışan oyuncularımız takım çalışması halinde finale kadar hem eğlenerek hem de mental bulmacalarla kendi sınırlarını zorlayarak oyunu sonlandırdılar.
JACK DANIEL’S – 4

Marka Konferansı 2016’da Jack Daniel’s için kurulan 9 m2’lik marka standı içinde 5 dakikalık Tennessee Challenge deneyimi tasarlandı. 3 aşamalı oyunda katılımcılar, JD ürünleri, marka tarihi ve üretim prosesi gibi bilgileri deneyim içinde en keyifli şekilde öğrendiler.
CARGILL

Cargill briefine istinaden hazırlanan senaryo ve kurguya göre tasarlanmış alanda oyuncular Escapist Game Master’ları tarafından karşılandı.Oyun kurallarının oyunculara anlatılmasının ardından oyun senaryosu, hazırlanan bir video prodüksiyonu ile oyunculara dev ekranda izletildi. Videonun sona ermesi ile ekranda 60 Dk’dan geriye sayan bir sayaç görünür ve oyun başladı. İpuçlarından yola çıkarak ilerleyen oyuncular takım çalışması içerisinde oyunu […]
TEMSA

Temsa briefine istinaden hazırlanan senaryo ve kurguya göre tasarlanmış alanda oyuncular Escapist Game Master’ları tarafından karşılandı.Oyun kurallarının oyunculara anlatılmasının ardından oyun senaryosu, hazırlanan bir video prodüksiyonu ile oyunculara dev ekranda izletildi. Videonun sona ermesi ile ekranda 60 Dk’dan geriye sayan bir sayaç görünür ve oyun başladı. 130 kişilik ekip oyunu 10’ ar kişilik 13 takım […]