BURSA MİMARLAR ODASI

Bursa Mimarlar Odası üyeleri ve mimarlık öğrencilerinin katıldığı Architecture Fest’ 23 için özel olarak tasarlanmış bir deneyimdir. Bu deneyimde katılımcılar mimarlık tarihinin zengin dokusunu keşfettikleri bir zaman yolculuğuna çıkarlar. Onlardan beklenen ilerledikleri her aşamada, mimarinin kültür ve tarihi konusunda yeni bilgiler öğrenip mimari evrimin sırlarını açığa çıkarmaları ve “Zaman Mimarı” unvanını kazanmalarıdır.
COCA-COLA İÇECEK -2

CCI ile 2019 yılında ilkini gerçekleştirdiğimiz, sektörde yurt içi ve uluslar arası ödüller almış Oyunlaştırılmış İşe Alım Değerlendirme Merkezi projesinin 2022 yılı yeni adayları için özel tasarlanmış kooperatif strateji oyunudur. Next Talent işe alım etkinliğinde 4 kişilik takımlar halinde oynanılan Promise adlı strateji oyununda adayların ikna, ilham olma, müşteri odaklılık, kapsayıcılık, dayanıklılık, çeviklik, merak ve […]
GARANTİ BBVA

Garanti BBVA’nın, işe yeni başlayanlar için gerçekleştirdiği MT Eğitim Programı kapsamında yer alan projede Garanti BBVA değerleri, kurum kültürü, banka ürün ve hizmetleri gibi bilgiler oyunlaştırılarak özel bir deneyim tasarlanmıştır. Oyun sırasında aynı zamanda katılımcıların son teknoloji kullanılarak inşa edilen Garanti Pendik Teknoloji Kampüsünü keşfetmeleri sağlanmıştır. Oyuncular, takım çalışması, takım içi iletişim, sürdürülebilirlik gibi kavramlar […]
DANONE

Danone XP Staj Programının açılış gününde, üniversite 3. ve 4. sınıf stajyer öğrencilerin Danone İK ekibi ile buluştuğu outdoor mekanda gerçekleşen oyun etkinliğidir. Oyun bulmacaları, marka değerlerini, ürünlerini, tarihçesini oyunculara tanıtmak, onları marka ürünleri ile etkileşime sokmak için özel olarak hazırlanmıştır. Ekiplerin eğlenerek staj programındaki arkadaşlarıyla tanışması, Danone ile keyifli bir ilk buluşma gerçekleştirmeleri ve […]
COCA–COLA İÇECEK

Coca-Cola İçecek için işe alım sürecinin içinde yer alacak bir Oyunlaştırılmış Değerlendirme Merkezi kuruldu. Bu merkezde adayların takım çalışması, uyumluluk, liderlik, iletişim, analitik düşünme vb. yetenek ve özelliklerinin en uygun ortam ve koşullarda gözlemlenmesi ve değerlendirilmesi hedeflendi. 100 aday, 1 gün içerisinde, 5’er kişilik ekipler halinde, özel tasarlanmış 4 ayrı alanda sinematik bir deneyim içinde […]
NIKE

Nike’nin geliştirdiği yeni taban teknolojisinin lansmanı Santral İstanbul’da özel tasarlanmış bir deneyimle gerçekleştirildi. Lansmana katılan sektörün “Influencer”ları, Nike React’in Global TV reklamı üzerine yazılmış bir senaryo çerçevesinde, dönme hareketini durdurmak üzere olan dünyayı kurtarmak için 6 kıtadan seçilen temsilcileri canlandırdılar. Nike Ar-Ge Labo ratuvarları olarak konumlandırılan deneyim alanında mental, fiziksel ve elektronik testlerden başarı ile […]
GARANTİ EMEKLİLİK

Garanti Emeklilik 150 kişilik üst ve orta kademe yöneticileri için özel tasarlanmış oyun deneyimi Santral İstanbul’da gerçekleştirildi. Oyuncular, güneşin kara bulutlar ardına hapsolduğu, bitkilerin artık yetişmediği distopik yeni Dünya’da ortaya atılan bir Kehanet’ in gerçekliğini tüm dünyaya duyurmaya çalıştılar. Fakat baskıcı bir rejimin yönettiği santral kolonisinde bu hiç de kolay olmadı. Oyuncular aydınlık bir dünya […]
DISCOVERY CHANNEL

Reklam veren ve medya ajanslarının davetli olduğu Sherlock TV dizisinin 4. sezon lansmanı Raffles Otel’de gerçekleştirildi. Etkinliğe özel tasarlanan deneyimde katılımcılar kötü karakter James Moriarty’nin hazırladığı şeytani plana karşı Sherlock Holmes’e yardım ederler. Dünyanın 4 farklı bölgesinde gerçekleştirilmek üzere olan 4 suikastı önlemeye çalışırlar. İlk üç sezondan detaylar ve 4. Sezondan süprizlerle karşılaşan katılımcılar, 40 […]
DURACELL

Oyun alanına gelen oyuncular Escapist Game Master’ları tarafından karanlık bir ortamda karşılanırlar. Fener ışıkları ile Game Master’lar eşliğinde masalarına otururlar. 21 kişilik ekip, oyunu 7’ şer kişilik 3 takım halinde oynayacaktır. Takımlar birbirine paralel olarak ilerleyerek finale ulaşmaya çalışacaklardır. Finalde oyuncular çözdükleri seri bulmacalar sonunda dev Duracell pillere ulaşırlar. 3 takım da bu pilleri salonun […]
PUMA

Oyun, katılımcılara oyun senaryosunun anlatıldığı özel bir video prodüksiyonun izlettirilmesi ile başladı. Oyun alanına gelen oyuncuları özel ajan kostümleri ile Escapist Game masterleri karşıladı. Oyun saati geldiğinde oyuncular oyun alanına alınacak ve süre 2 saatten den geriye saymaya başlıyadı. 75 kişinin aynı anda oynadığı oyunda oyuncular 8 takım halinde paralel olarak ilerledi. Puma briefine özel […]