TUV RHEINLAND

TUV Rheinland firmasının global yöneticileri için düzenlenen bu etkinlikte ekipler Mind The Signs polisiye temalı oyunumuzu otantik İstanbul unsurlarıyla özelleştirilmiş olarak 4 takım halinde oynadılar. Takımlar, Cinayet Büro Amirliği ofisi ambiansında alana yayılmış çalışma masaları, olay yeri inceleme, ipucu takip panosu, adli tıp ve arşiv gibi farklı bölümlerde oyunu oynadılar. 8-10’ar kişilik takımlar halinde oynanan […]

COCA-COLA ICECEK-3

CCI Next Talent programı kapsamında 5 yıldır özel tasarladığımız Oyunlaştırılmış İşe Alım Değerlendirme projesinin son etkinliğinde adayları Coca-Cola İçecek’in Türkiye’de kurulduğu 1960 ‘lı yıllara geri götürdük. Ülkeye yayılmış Umut Karnavalı isimli şenliklerde ortaya çıkan sorunları bir ekip olarak çözmeye çalışan adayların her biri atanan rolleri gereği farklı hamle yeteneklerine sahiplerdi. Kooperatif board game formatında kurgulanmış […]

GÜNSAN ELEKTRİK

Türkiye’nin sektöründe öncü şirketlerinden biri olan Günsan Elektrik ile Türkiye’de yılın en yetenekli elektrikçilerini belirlemek için, Fişekhane’de “Günsan Elektrikçiler Şampiyonası”nı düzenledik. Şampiyona online ve büyük final olmak üzere iki etaptan oluştu. Online etapta ustalarımız, 20 çoktan seçmeli ve 1 açık uçlu soruyu yanıtladı. Yaklaşık 5.000 katılımcı arasından en yüksek puanı toplayan 16 usta Büyük Final’e […]

HAVELSAN

Havelsan firmasının takım liderleri için düzenlediği bu etkinlikte, Havelsan değerleri, üstün teknolojiye sahip yenilikçi ürün bilgileri kullanılarak firmaya özel tasarlanmış, bilim kurgu temalı, heyecan ve aksiyon dolu bir oyun etkinliği gerçekleştirilmiştir. Oyunculardan beklenen, karşılarına çıkan problemleri ve bulmacaları, tek bir ekip olarak hareket edip takım çalışması içinde çözüp, oyun finaline ulaşmalarıdır. Bunun için sadece 60 […]

BURSA MİMARLAR ODASI

Bursa Mimarlar Odası üyeleri ve mimarlık öğrencilerinin katıldığı Architecture Fest’ 23 için özel olarak tasarlanmış bir deneyimdir. Bu deneyimde katılımcılar mimarlık tarihinin zengin dokusunu keşfettikleri bir zaman yolculuğuna çıkarlar. Onlardan beklenen ilerledikleri her aşamada, mimarinin kültür ve tarihi konusunda yeni bilgiler öğrenip mimari evrimin sırlarını açığa çıkarmaları ve “Zaman Mimarı” unvanını kazanmalarıdır.

COCA-COLA İÇECEK -2

CCI ile 2019 yılında ilkini gerçekleştirdiğimiz, sektörde yurt içi ve uluslar arası ödüller almış Oyunlaştırılmış İşe Alım Değerlendirme Merkezi projesinin 2022 yılı yeni adayları için özel tasarlanmış kooperatif strateji oyunudur. Next Talent işe alım etkinliğinde 4 kişilik takımlar halinde oynanılan Promise adlı strateji oyununda adayların ikna, ilham olma, müşteri odaklılık, kapsayıcılık, dayanıklılık, çeviklik, merak ve […]

GARANTİ BBVA

Garanti BBVA’nın, işe yeni başlayanlar için gerçekleştirdiği MT Eğitim Programı kapsamında yer alan projede Garanti BBVA değerleri, kurum kültürü, banka ürün ve hizmetleri gibi bilgiler oyunlaştırılarak özel bir deneyim tasarlanmıştır. Oyun sırasında aynı zamanda katılımcıların son teknoloji kullanılarak inşa edilen Garanti Pendik Teknoloji Kampüsünü keşfetmeleri sağlanmıştır. Oyuncular, takım çalışması, takım içi iletişim, sürdürülebilirlik gibi kavramlar […]

DANONE

Danone XP Staj Programının açılış gününde, üniversite 3. ve 4. sınıf stajyer öğrencilerin Danone İK ekibi ile buluştuğu outdoor mekanda gerçekleşen oyun etkinliğidir. Oyun bulmacaları, marka değerlerini, ürünlerini, tarihçesini oyunculara tanıtmak, onları marka ürünleri ile etkileşime sokmak için özel olarak hazırlanmıştır. Ekiplerin eğlenerek staj programındaki arkadaşlarıyla tanışması, Danone ile keyifli bir ilk buluşma gerçekleştirmeleri ve […]

COCA–COLA İÇECEK

kurumsal oyun marka deneyim etkinlikleri marka aktiviteleri kurum içi etkinlik oyunu marka işbirliği aktiviteleri,

Coca-Cola İçecek için işe alım sürecinin içinde yer alacak bir Oyunlaştırılmış Değerlendirme Merkezi kuruldu. Bu merkezde adayların takım çalışması, uyumluluk, liderlik, iletişim, analitik düşünme vb. yetenek ve özelliklerinin en uygun ortam ve koşullarda gözlemlenmesi ve değerlendirilmesi hedeflendi. 100 aday, 1 gün içerisinde, 5’er kişilik ekipler halinde, özel tasarlanmış 4 ayrı alanda sinematik bir deneyim içinde […]

NIKE

Nike’nin geliştirdiği yeni taban teknolojisinin lansmanı Santral İstanbul’da özel tasarlanmış bir deneyimle gerçekleştirildi. Lansmana katılan sektörün “Influencer”ları, Nike React’in Global TV reklamı üzerine yazılmış bir senaryo çerçevesinde, dönme hareketini durdurmak üzere olan dünyayı kurtarmak için 6 kıtadan seçilen temsilcileri canlandırdılar. Nike Ar-Ge Labo ratuvarları olarak konumlandırılan deneyim alanında mental, fiziksel ve elektronik testlerden başarı ile […]