BRAND WEEK 2016

Video İzle
Etkinlik İsmi
Brandroom
Organizasyon
Brand Week 2016
Tema
Modüler Kafesten Kaçış Oyunu
Katılımcı Sayısı
100+ kişi
Lokasyon Mekan
Lütfi Kırdar Kongre Merkezi / İstanbul
Proje İçeriği:

Brand Week 2016 için etkinliğe katılan markaların kurumsalına uygun bulmacalar Escapist modüler sisteminin 3 farklı hacmi içinde tasarlandı. Oyuncular kilitli kapılarla bölünmüş oyun alanında ilerlemek için her bölümde farklı markaların. Oyun dışarıdan 360 derece izlenebilir olması sayesinde oyuncuların deneyim heyecanı, kalabalık izleyen grubu tarafından paylaşıldı.

Proje Videosu

İlgili Projeler

Teklif Al!

Kurumunuz için hayata geçirmeyi düşündüğünüz tüm etkinlik ve deneyim fikirleri için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
online kurumsal motivasyon etkinlikleri
Sitemizde en iyi deneyimi sunmak için çerezler kullanıyoruz.