NIKE

Kategori
Marka Deneyimi, Prodüksiyon
Proje Hakkında

Etkinlik İsmi: React
Organizasyon: Nike React Lansman
Tür: Özel Senaryolu Oyun
Tema: Teknoloji
Katılımcı Sayısı: 150 kişi
Lokasyon / Mekan: İstanbul / Santral Enerji Müzesi
Konsept ve Kurgu: Nike’nin geliştirdiği yeni taban teknolojisinin lansmanı Santral İstanbul’da özel tasarlanmış bir deneyimle gerçekleştirildi. Lansmana katılan sektörün “Influencer”ları, Nike React’in Global TV reklamı üzerine yazılmış bir senaryo çerçevesinde, dönme hareketini durdurmak üzere olan dünyayı kurtarmak için 6 kıtadan seçilen temsilcileri canlandırdılar. Nike Ar-Ge Labo ratuvarları olarak konumlandırılan deneyim alanında mental, fiziksel ve elektronik testlerden başarı ile geçmeyi başaran temsilciler oyun sonunda tüm dünya insanlarına “Koş” sinyalini verdiler. Bu deneyimde oyuncular React taban teknolojisinin faydalarını ve getirdiği yenilikleri deneyimleyerek tanıma fırsatı buldular.

Teklif Al.

* işareti olan alanlar zorunludur
TEKLİF AL
close-link
TEKLİF AL