BUDERUS

Video İzle
Etkinlik İsmi
Türkiye’nin En İyi Kombi Ustası Yarışması 2019
Organizasyon
Bosch Termoteknik Marka Etkinliği
Tema
Yarışma
Katılımcı Sayısı
15 Kombi Ustası
Lokasyon Mekan
DasDas / İstanbul
Proje İçeriği:

Türkiye’de bir ilke imza atan Bosch Termoteknik için En İyi Kombi Ustası Yarışması Buderus’un sponsorluğunda tasarlandı. İlk aşama olan online etapta yarışmacılar rich media banner’larla yönlendirildikleri özel tasarlanan web sitesi üzerinden sorulara doğru ve hızlı cevap vermeye çalıştılar. Etabın sonunda en yüksek puana sahip 15 kombi ustası İstanbul’da düzenlenen Büyük Final’de yarışma hakkı kazanarak bilgilerini, hızlarını ve ustalıklarını gösterme fırsatı yakaladılar. Yarışma sonunda birinci, ikinci ve üçüncü finalistler değerli ödüller kazandılar. Ayrıca büyük finalin birincisi “Türkiye’nin En İyi Kombi Ustası” unvanının da sahibi oldu. Proje, Stevie International Business Awards yarışmasında Live Event kategorisinde Customer Engagement Event birincisi olarak Altın Stevie ödülünü, Felis Ödülleri 2019’da Marka Deneyimi ve Aktivasyon kategorisinde birincilik ödülünü, İstanbul Marketing Awards yarışmasında Doğrudan Pazarlama kategorisinde de birinci olarak Gold ödülü aldı.

Proje Videosu

İlgili Projeler

NIKE
  • Marka Deneyimi
  • /Prodüksiyon