NIKE
Nike’nin geliştirdiği yeni taban teknolojisinin lansmanı Santral İstanbul’da özel tasarlanmış bir deneyimle gerçekleştirildi. Lansmana katılan sektörün “Influencer”ları, Nike React’in Global TV reklamı üzerine yazılmış bir senaryo çerçevesinde, dönme hareketini durdurmak üzere olan dünyayı kurtarmak için 6 kıtadan seçilen temsilcileri canlandırdılar. Nike Ar-Ge Labo ratuvarları olarak konumlandırılan deneyim alanında mental, fiziksel ve elektronik testlerden başarı ile […]
GARANTİ EMEKLİLİK
Garanti Emeklilik 150 kişilik üst ve orta kademe yöneticileri için özel tasarlanmış oyun deneyimi Santral İstanbul’da gerçekleştirildi. Oyuncular, güneşin kara bulutlar ardına hapsolduğu, bitkilerin artık yetişmediği distopik yeni Dünya’da ortaya atılan bir Kehanet’ in gerçekliğini tüm dünyaya duyurmaya çalıştılar. Fakat baskıcı bir rejimin yönettiği santral kolonisinde bu hiç de kolay olmadı. Oyuncular aydınlık bir dünya […]
DISCOVERY CHANNEL
Reklam veren ve medya ajanslarının davetli olduğu Sherlock TV dizisinin 4. sezon lansmanı Raffles Otel’de gerçekleştirildi. Etkinliğe özel tasarlanan deneyimde katılımcılar kötü karakter James Moriarty’nin hazırladığı şeytani plana karşı Sherlock Holmes’e yardım ederler. Dünyanın 4 farklı bölgesinde gerçekleştirilmek üzere olan 4 suikastı önlemeye çalışırlar. İlk üç sezondan detaylar ve 4. Sezondan süprizlerle karşılaşan katılımcılar, 40 […]
BUDERUS
Türkiye’de bir ilke imza atan Bosch Termoteknik için En İyi Kombi Ustası Yarışması Buderus’un sponsorluğunda tasarlandı. İlk aşama olan online etapta yarışmacılar rich media banner’larla yönlendirildikleri özel tasarlanan web sitesi üzerinden sorulara doğru ve hızlı cevap vermeye çalıştılar. Etabın sonunda en yüksek puana sahip 15 kombi ustası İstanbul’da düzenlenen Büyük Final’de yarışma hakkı kazanarak bilgilerini, […]
WARNER BROS
Dağıtımcılığını Warner Bros’un üstlendiği Stephen King’den Doctor Sleep filminin lansmanı için tasarlanan deneyimde, katılımcılar kendilerini Overlook Oteli’nin soğuk koridorlarında bulurlar. Amaçları Dan Torrance’ın arkada bıraktığı ekmek kırıntılarını takip ederek otelden çıkmaya çalışmaktır. Korku, heyecan ve gerilim dolu bu deneyimi başarı ile tamamlayan katılımcılar filmin ön gösterimini izleme şansı yakaladılar.
WARNER BROS -2
“Escape Room” ön gösterim öncesi özel davetli gruplarına (influencer, sosyal medya yarışma kazananları, basın vs.) 5 seans Escapist Kaçış Oyunu deneyimi yaşatıldı. Kaçış odasına yerleştirilen film görselleri, filmden objeler ve oyun finalinde “film ön gösterim biletine” ulaşılması kurgusuna göre konsept yerleştirme yapıldı.