Oyunlaştırılmış Deneyimler ve Etkinlikler

Oyunlaştırılmış deneyimler ve etkinlikler; markaların pazarlama faaliyetleri arasında olan PR çalışmaları, ürün lansmanları ya da işe alım süreçlerinde geleneksel yöntemlerin yerini aldı.

İş dünyasında, alanının akışını belirleyecek ölçütlere ulaşmak isteyen markaların, şirket içi yönetim ve pazarlama kategorilerinde benimsediği yöntemlerin önemi oldukça fazladır. Şirket içi yönetimde zamanın gereklerine uygun şekilde planlanmış bir yönetim anlayışının, pazarlama ve dış ilişkiler alanındaki entegre olmaya hazır sistemle harmanlanması, marka değerinin yükselmesine hizmet eder. Bu sebeple marka deneyimi çalışmaları ve etkinlik planlamaları, hem faaliyet alanında yer alanlar adına, hem de kitlesel olarak muhataplarla iletişime geçmek için son derece verimlidir.

Oyunlaştırılmış deneyimlerin son dönemde iş dünyasına sağladığı perspektif katkıları ile marka deneyimindeki etkinliğini arttıran yönetimler; bu hedeflerini hem dijital dünyanın eğlencesinden faydalanarak hem de profesyonel etkinliklerin aktifliğiyle dikkat çekici şekilde başarıyor. Özellikle oyunlaştırılmış deneyimlerin hem marka deneyimindeki orijinalliği yansıtması, hem de sahip olunan anlayışa göre organize edilebilmesi, oldukça esnek bir alanda ve istenen frekansta iletişim kurmaya olanak sağlıyor.

Marka yönetimlerini iş birlikçi şekilde; personeliyle, hedef kitlesiyle ve yönetimiyle birlikte yürütmeyi benimseyen dev yatırımlar, bilhassa son dönemde oyunlaştırılmış deneyimlere ve etkinliklere gerekli özeni göstermiştir. Bu sayede iş dünyasının tek düze “girdi – çıktı” modellemesini; “girdi – test edildi – deneyimlendi – beğenildi onaylandı – ve çıktı” olarak farklı bir boyuta taşımayı başarmışlardır.

Escapist’in iş dünyasındaki tüm deneyim ve etkinlik dengelerini alt üst eden modern modelleme tekniğiyle tanışan markalar, sürekli olarak etkinliklerini devam ettirmektedir. Bu sayede tanıtım – lansman ve etkinlik süreçlerinde hedef kitlenin, marka değerini ölçümleyerek benimsemesi mümkün hale gelmektedir.

Escapist iş birliğiyle marka deneyimi yaşaması hedeflenen kitlelere ulaşmak, bu deneyimi en etkileyici şekilde sunabilmek ve hedefleri gerçekleştirmek için gereken bütçe oranını makul seviyelerde tutabilmek son derece kolay. Bu sebeple şirket içi personel etkinlikleri, oyunlaştırılmış deneyimler ve online – fiziksel etkinlikler de dahil olmak üzere tüm organizasyonlarda maksimum verim sağlanmaktadır.

Markalaşma yolunda emin adımlarla ilerleyen yatırımlarınsa, oyunlaştırılmış deneyim ve etkinlik alanında profesyonel tercihler yapması başarıya giden tek yoldur. Bu nedenle her sektörden sayısız yönetim, marka değerini artıran faaliyet ve deneyim organizasyonları için Escapist’i tercih etmektedir.

Siz de Escapist etkinliklerine göz atmak  geçmek için web sitemizi hemen inceleyerek, iletişime geçebilirsiniz.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.