BOSCH TERMOTEKNİK

Oyun alanına gelen oyuncuları Escapist Game masterleri karşıladı. Bosch briefine özel olarak hazırlanan mental, fiziksel ve elektronik bulmacalardan oluşan oyunda oyuncular, stres altında karar verme, ekip bilinci, yaratıcılık, motivasyon vb. refleksleri oyun sonuna kadar kullandı ve sahip oldukları yetenek ve özellikleri oyun içerisinde keşfederek ilerledi. Her takım kendi oyun akışının finalinde bir deaktivasyon anahtarına ulaştı. […]
KAHVE DÜNYASI

Kahve Dünyası’nın el yapımı fındık kreması lansmanı için influencerlara yönelik etkinliğinde katılımcılar önce Veli Efendi Fabrika’yı gezerek ürünün yapımı ve doğal içeriği konusunda ustalardan bilgi aldılar. Sonrasında 4 farklı takıma ayrılarak, öğrendikleri bilgileri kullanarak çözdükleri bulmacalar ile gizli lezzet formülünün bulunduğu 4 kilitli sandığın anahtarlarına ulaşmaya çalıştılar. Tüm takımların anahtarları yerleştirmesi ile otomatik olarak açılan […]
YVES ROCHER

Yves Rocher briefine özel kurgulanan kurumsal board game oyun etkinliğinde 60 dakikalık geri sayım ile katılımcılar oyuna başladılar. Yuvarlak masa etrafında ipuçlarından yola çıkıp şifreleri çözerek finale ulaşmaya çalışan oyuncular takım çalışması halinde finale kadar hem eğlenerek hem de final etabında verilen bir misyonu gerçekleştirerek ekip içi iletişimi güçlendirdiler. Yves Rocher ekibi ile keyifli bir […]
DEMİR HAYAT

Demir Hayat çalışanlarına yeni şirket logosunun ve kurum kültürüne yerleşmesi istenen “sağlıklı yaşam” konseptinin tanıtımı için Sapanca NG Otel’de etkinlikler gerçekleştirildi. Bu etkinliklerden özel tasarlanan senaryolu oyunda, ekolojik dengenin bozulduğu geleceğin dünyasında ekipler dünyayı tamamen kara bulutlarla kaplayacak gizli bir deneyi durdurmak üzere harekete geçerler. 8 ekip halinde outdoor alana kurulmuş mekanik ve elektro-proplu bulmacaları […]
WARNER BROS -2

“Escape Room” ön gösterim öncesi özel davetli gruplarına (influencer, sosyal medya yarışma kazananları, basın vs.) 5 seans Escapist Kaçış Oyunu deneyimi yaşatıldı. Kaçış odasına yerleştirilen film görselleri, filmden objeler ve oyun finalinde “film ön gösterim biletine” ulaşılması kurgusuna göre konsept yerleştirme yapıldı.
SYMBOL AVM

İzmit Symbol AVM’ nin aile ve gençlere yönelik sömestre etkinliği çerçevesinde Escape Zones modüler oyun sisteminin 8 farklı hacmi içinde “Symbol Game” tasarlandı. Yaşam Merkezi konseptini vurgulayan, AVM’nin farklı alanlarını ve aktivitelerini de tanıtan Symbol Game ile, sömestre boyunca AVM’nin ziyaretçi sayısının artırılması hedeflenmiş ve amaca ulaşmıştır. Etkinlik boyunca 2000’e yakın ziyaretçi kaçış oyununu deneyimlemiştir.
RAM SİGORTA

Ram Sigorta ekipleri Polonezköy’de brunch sonrasında Koç logosundan esinlenerek tasarlanan özel senaryolu oyun etkinliğinde, 2200 yıl önce General Hannibal Barca’ya ait, yıllar içinde elden ele geçerek gittiği yere güç ve irfan getiren, en son Osmanlı İmparatorluğu döneminde sırra kadem basan kadim madalyonun izini sürdüler. Oyuncular takım çalışması içinde ipuçlarını takip edip, mental bulmacaları çözerek finalde […]
OPET

Opet Fuchs ‘un 120 kişilik ekipleri için Antalya’da gerçekleştirilen Strateji Toplantısı için özel senaryolu bir deneyim tasarlandı. “Yaşamak için hareket et” sloganından yola çıkılarak tasarlanan bu korku ve eğlence temalı deneyimde katılımcılar izledikleri bir tiyatro oyunu sırasında salonda kapalı kaldıklarını fark ederler. Tüm tiyatro oyuncularının tehlikeli bir tarikatın mensubu olduğunu öğrendiklerinde ise her şey çoktan […]
OMO

28 Mayıs Dünya Oyun Günü’nde Beşiktaş Belediyesi kutlama etkinlikleri kapsamında Beşiktaş Abbasağa Parkı’nda çocuklara yönelik marka oyun etkinliği gerçekleştirildi. Uçak enkazından çevreye yayılan kimyasallar çevredeki yeşil alanları, çocukların oyun alanlarını yok etmektedir. Kahramanlarımız buna sebep olan enkaz parçalarını bulup imha ederler ve markanın “Çocuklar özgürce oyun oynasın” mottosunu da kullanarak görevlerini tamamlarlar. Park içerisinde 360 […]
NOVO NORDISK

Safranbolu’da Liderlik Forumu için bir araya gelen Novo Nordisk yöneticileri için özel olarak tasarlanan senaryolu oyun etkinliğinde katılımcılar 5 ekip halinde tarihi Safranbolu Cinci Han’da, zamanın Şehzadesi İbrahim’i iyi eden Cinci Hüseyin Hoca’nın başarı formülünün izine düşerler. Oyuncular 5 ekip halinde, mental ve outdoor alanda fiziksel bulmacaları takım çalışması ile çözüp, birçok hastalığı iyileştirecek formüle […]