WARNER BROS -2

Kategori
Kaçış Oyunları, Marka Deneyimi
Proje Hakkında

Etkinlik İsmi: Ölümcül Labirent (Escape Room)
Organizasyon: Warner Bros Film Gala Etkinliği
Tür: Özel Senaryolu Oyun
Tema: Korku
Katılımcı Sayısı: Özel Davetliler
Lokasyon / Mekan: Escapist Kaçış Oyunları Merkezi
Konsept ve Kurgu: “Escape Room” ön gösterim öncesi özel davetli gruplarına (influencer, sosyal medya yarışma kazananları, basın vs.) 5 seans Escapist Kaçış Oyunu deneyimi yaşatıldı. Kaçış odasına yerleştirilen film görselleri, filmden objeler ve oyun finalinde “film ön gösterim biletine” ulaşılması kurgusuna göre konsept yerleştirme yapıldı.

Teklif Al.

* işareti olan alanlar zorunludur
TEKLİF AL
close-link
TEKLİF AL