DISCOVERY CHANNEL

Kategori
Marka Deneyimi, Prodüksiyon
Proje Hakkında

Etkinlik İsmi: Sherlock
Organizasyon: Discovery Channel Yılbaşı Partisi
Tür: Özel Senaryolu Oyun
Tema: Dedektiflik
Katılımcı Sayısı: 150 kişi
Lokasyon / Mekan: İstanbul / Raffles Hotel
Konsept ve Kurgu: Reklam veren ve medya ajanslarının davetli olduğu Sherlock TV dizisinin 4. sezon lansmanı Raffles Otel’de gerçekleştirildi. Etkinliğe özel tasarlanan deneyimde katılımcılar kötü karakter James Moriarty’nin hazırladığı şeytani plana karşı Sherlock Holmes’e yardım ederler. Dünyanın 4 farklı bölgesinde gerçekleştirilmek üzere olan 4 suikastı önlemeye çalışırlar. İlk üç sezondan detaylar ve 4. Sezondan süprizlerle karşılaşan katılımcılar, 40 dakikalık sıra dışı bir Sherlock deneyimi yaşadılar.

Teklif Al.

* işareti olan alanlar zorunludur
TEKLİF AL
close-link
TEKLİF AL