BRANDROOM

Kategori
Avm/ Festival, Marka Deneyimi
Proje Hakkında

Etkinlik İsmi: Brandroom
Organizasyon: Brand Week İstanbul 2016
Tür: Modüler Kafesten Kaçış Oyunu
Tema: Takım Çalışması
Katılımcı Sayısı: Brand Week Ziyaretçileri
Lokasyon / Mekan: İstanbul / Lütfi Kırdar Kongre Merkezi
Konsept ve Kurgu: Brand Week 2016 için etkinliğe katılan markaların kurumsalına uygun bulmacalar Escapist modüler sisteminin 3 farklı hacmi içinde tasarlandı. Oyuncular kilitli kapılarla bölünmüş oyun alanında ilerlemek için her bölümde farklı markaların. Oyun dışarıdan 360 derece izlenebilir olması sayesinde oyuncuların deneyim heyecanı, kalabalık izleyen grubu tarafından paylaşıldı.

Teklif Al.

* işareti olan alanlar zorunludur
TEKLİF AL
close-link
TEKLİF AL