BUDERUS

Kategori
Marka Deneyimi, Prodüksiyon
Proje Hakkında

Etkinlik İsmi:Türkiye’nin En İyi Kombi Ustası Yarışması 2019
Organizasyon: Bosch Termoteknik Marka Etkinliği
Tür: Yarışma
Tema: Bilgi
Katılımcı Sayısı: 15 Kombi Ustası
Lokasyon / Mekan: İstanbul / Ataşehir DasDas
Konsept ve Kurgu: Türkiye’de bir ilke imza atan Bosch Termoteknik için En İyi Kombi Ustası Yarışması Buderus’un sponsorluğunda tasarlandı. İlk aşama olan online etapta yarışmacılar rich media banner’larla yönlendirildikleri özel tasarlanan web sitesi üzerinden sorulara doğru ve hızlı cevap vermeye çalıştılar. Etabın sonunda en yüksek puana sahip 15 kombi ustası İstanbul’da düzenlenen Büyük Final’de yarışma hakkı kazanarak bilgilerini, hızlarını ve ustalıklarını gösterme fırsatı yakaladılar. Yarışma sonunda birinci, ikinci ve üçüncü finalistler değerli ödüller kazandılar. Ayrıca büyük finalin birincisi “Türkiye’nin En İyi Kombi Ustası” unvanının da sahibi oldu. Proje, Stevie International Business Awards yarışmasında Live Event kategorisinde Customer Engagement Event birincisi olarak Altın Stevie ödülünü, Felis Ödülleri 2019’da Marka Deneyimi ve Aktivasyon kategorisinde birincilik ödülünü, İstanbul Marketing Awards yarışmasında Doğrudan Pazarlama kategorisinde de birinci olarak Gold ödülü aldı.

Teklif Al.

* işareti olan alanlar zorunludur
TEKLİF AL
close-link
TEKLİF AL