Archive

Etkinlik İsmi:Doktor Uyku Organizasyon: Warner Bros Film Lansmanı Tür: Kaçış Odası Film Uyarlama Tema: Gerilim Katılımcı Sayısı: Sosyal Medya Yarışma Kazananları Lokasyon / Mekan: İstanbul/ Escapist Kaçış Oyunları Merkezi Konsept ve Kurgu: Dağıtımcılığını Warner Bros’un üstlendiği Stephen King’den Doctor Sleep filminin lansmanı için tasarlanan deneyimde, katılımcılar kendilerini Overlook Oteli’nin soğuk koridorlarında bulurlar. Amaçları Dan Torrance'ın arkada bıraktığı...

Organizasyon: Novartis / Benim Yolculuğum Sosyal Sorumluluk Deneyimi Tema : Sosyal Sorumluluk Projesi Mekan: CVK Park Bosphorus Hotel Deneyim Kurgusu: Kronik hastalıkların bireyler üzerinde yarattığı psikolojik boyuta dikkat çekmek ve kamuoyunda farkındalık yaratmak için Novartis, “Bu yolda yalnız değilsiniz!” mottosuyla Benim Yolculuğum projesini başlattı. Escapist ekibi olarak proje için oluşturduğumuz Benim Yolculuğum...

Etkinlik İsmi:Türkiye'nin En İyi Kombi Ustası Yarışması 2019 Organizasyon: Bosch Termoteknik Marka Etkinliği Tür: Yarışma Tema: Bilgi Katılımcı Sayısı: 15 Kombi Ustası Lokasyon / Mekan: İstanbul / Ataşehir DasDas Konsept ve Kurgu: Türkiye’de bir ilke imza atan Bosch Termoteknik için En İyi Kombi Ustası Yarışması Buderus’un sponsorluğunda tasarlandı. İlk aşama olan online etapta yarışmacılar rich media banner’larla...

Etkinlik İsmi: React Organizasyon: Nike React Lansman Tür: Özel Senaryolu Oyun Tema: Teknoloji Katılımcı Sayısı: 150 kişi Lokasyon / Mekan: İstanbul / Santral Enerji Müzesi Konsept ve Kurgu: Nike’nin geliştirdiği yeni taban teknolojisinin lansmanı Santral İstanbul’da özel tasarlanmış bir deneyimle gerçekleştirildi. Lansmana katılan sektörün “Influencer”ları, Nike React’in Global TV reklamı üzerine yazılmış bir senaryo çerçevesinde, dönme hareketini durdurmak...

Etkinlik İsmi: Sherlock Organizasyon: Discovery Channel Yılbaşı Partisi Tür: Özel Senaryolu Oyun Tema: Dedektiflik Katılımcı Sayısı: 150 kişi Lokasyon / Mekan: İstanbul / Raffles Hotel Konsept ve Kurgu: Reklam veren ve medya ajanslarının davetli olduğu Sherlock TV dizisinin 4. sezon lansmanı Raffles Otel’de gerçekleştirildi. Etkinliğe özel tasarlanan deneyimde katılımcılar kötü karakter James Moriarty’nin hazırladığı şeytani plana karşı Sherlock...

Etkinlik İsmi: Mutluluk Koruyucuları Organizasyon: Beşiktaş Belediyesi Dünya Oyun Günü - Omo Marka Etkinliği Tür: Çocuk Oyun Parkuru Tema: Macera Katılımcı Sayısı: 10 çocuk x gün boyu seanslar Lokasyon / Mekan: İstanbul / Beşiktaş Abbasağa Parkı Konsept ve Kurgu: 28 Mayıs Dünya Oyun Günü’nde Beşiktaş Belediyesi kutlama etkinlikleri kapsamında Beşiktaş Abbasağa Parkı’nda çocuklara yönelik marka oyun etkinliği gerçekleştirildi....

Etkinlik İsmi: Barrel Hunt Organizasyon: Jack Daniel’s Influencer Özel Davet Etkinliği Tür: Özel Senaryolu Oyun Tema: Macera Katılımcı Sayısı: 150 kişi Lokasyon / Mekan: İstanbul / Tuzla Yat Kulubü Konsept ve Kurgu: Jack Daniel’s markasının 150. yılında davetlilerine özel fıçı avı etkinliği tasarlandı. Marka tarihinden bilgilere dayalı fiziksel ve mental oyunlarda davetliler kimi zaman takım çalışması, kimi zaman...

Etkinlik İsmi: Lezzetin Peşinde Organizasyon: Kahve Dünyası Fındık Kreması Lansmanı Influencer Etkinliği Tür: Özel Senaryolu Oyun Tema: Macera Katılımcı Sayısı: 28 kişi Lokasyon / Mekan: İstanbul / Veli Efendi Fabrika Kahve Dünyası Konsept ve Kurgu: Kahve Dünyası’nın el yapımı fındık kreması lansmanı için influencerlara yönelik etkinliğinde katılımcılar önce Veli Efendi Fabrika’yı gezerek ürünün yapımı ve doğal içeriği konusunda...

Etkinlik İsmi: White Rabbit Saloon Organizasyon: Jack Daniel’s Bartender Etkinliği Tür: Özel Senaryolu Oyun Tema: Gizem Katılımcı Sayısı: 100 kişi Lokasyon / Mekan: İstanbul / Uniq Glass Room Konsept ve Kurgu: Türkiye’nin seçkin barmenlerinden oluşan davetli grubunun katılımıyla gerçekleştirilen etkinliğin ilk bölümünde ünlü gastronomi uzmanı Oğul Türkkan’ın viski ve Jack Daniel’s tarihçesi sunumu ile 5 ayrı Jack Daniel’s...

Etkinlik İsmi: Ölümcül Labirent (Escape Room) Organizasyon: Warner Bros Film Gala Etkinliği Tür: Özel Senaryolu Oyun Tema: Korku Katılımcı Sayısı: Özel Davetliler Lokasyon / Mekan: Escapist Kaçış Oyunları Merkezi Konsept ve Kurgu: “Escape Room” ön gösterim öncesi özel davetli gruplarına (influencer, sosyal medya yarışma kazananları, basın vs.) 5 seans Escapist Kaçış Oyunu deneyimi yaşatıldı. Kaçış odasına yerleştirilen film...

Etkinlik İsmi: First Ferah Kaçış Organizasyon: First Marka/ Ürün Yerleştirme Etkinliği Tür: Özel Senaryolu Oyun Tema: Macera Katılımcı Sayısı: Escapist Ziyaretçileri Lokasyon / Mekan: İstanbul / Escapist Kaçış Oyunları Merkezi Konsept ve Kurgu: First markasının X-Fresh sakızı, reklam filminin konseptinde yaratılan dünyada hedef kitlesi ile buluştu. Ferah Kaçış oyununun senaryosu, bulmaca kurgusu ve görselleri marka ve ürüne özel...

Etkinlik İsmi: Tennessee Challenge Organizasyon: Marka Konferansı Jack Daniel’s Stand Deneyimi Tür: Özel Senaryolu Oyun Tema: Gizem Katılımcı Sayısı: Fuar Katılımcıları Lokasyon / Mekan: İstanbul / Hilton Bomonti Otel Konsept ve Kurgu: Marka Konferansı 2016’da Jack Daniel’s için kurulan 9 m2’lik marka standı içinde 5 dakikalık Tennessee Challenge deneyimi tasarlandı. 3 aşamalı oyunda katılımcılar, JD ürünleri, marka tarihi...

Etkinlik İsmi: Watsons’la Gizli Görev Organizasyon: Watsons Influencer Etkinliği Tür: Kaçış Odası’na Marka/ Ürün Yerleştirme Tema: Ajan Katılımcı Sayısı: 4 Influencer Lokasyon / Mekan: İstanbul / Escapist Kaçış Oyunları Merkezi Konsept ve Kurgu: Türkiye'nin popüler güzellik blogger'ları sürpriz bir görev için bir araya geldiler. Görevleri şifreleri çözüp yeni lansmanı yapılan Watsons ürününün bulunduğu kutuya ulaşmaktı. Katılımcı influencerlar oyun...

Etkinlik İsmi: Escapist Zone Organizasyon: Ace of Mice Fuar Tür: Modüler Kafesten Kaçış Oyunu Tema: Takım Çalışması Katılımcı Sayısı: Ace Of Mice Ziyaretçileri Lokasyon / Mekan: İstanbul / Lütfi Kırdar Kongre Merkezi Konsept ve Kurgu: Türkiye’nin en büyük etkinlik fuarı Ace of Mice’da B2B amaçlı ziyaretçilere Escapist özel tasarım kurgularının tanıtıldığı bir deneyim alanı tasarlandı. Escapist Zone kafes...

Etkinlik İsmi: Brandroom Organizasyon: Brand Week İstanbul 2016 Tür: Modüler Kafesten Kaçış Oyunu Tema: Takım Çalışması Katılımcı Sayısı: Brand Week Ziyaretçileri Lokasyon / Mekan: İstanbul / Lütfi Kırdar Kongre Merkezi Konsept ve Kurgu: Brand Week 2016 için etkinliğe katılan markaların kurumsalına uygun bulmacalar Escapist modüler sisteminin 3 farklı hacmi içinde tasarlandı. Oyuncular kilitli kapılarla bölünmüş oyun alanında ilerlemek...

Etkinlik İsmi: Escapist Academy Organizasyon: Brandweek İstanbul 2015 Tür: Modüler Kafesten Kaçış Oyunu Tema: Deneyim Katılımcı Sayısı: Brandweek Ziyaretçileri Lokasyon / Mekan: İstanbul / Lütfi Kırdar Kongre Merkezi Konsept ve Kurgu: Escapist Zone modüler oyun sistemi içinde tasarlanan Escapist Academy’de oyuncular Kaçış Oyunlarının zaman içinde basit asma kilitlerden, VR bulmacalara kadar geçirdiği teknolojik gelişim sürecini deneyimlediler. Escapist Zone...

Teklif Al.

* işareti olan alanlar zorunludur
TEKLİF AL
close-link
TEKLİF AL