Oyunlaştırma

Günümüzde iş dünyasının değişen ihtiyaçlarına paralel olarak şirketler birçok konuda iş yapış biçimlerine yenilikler getirdiler. Yapılan araştırmalarda dinleyerek ve okuyarak yapılan geleneksel öğrenme metotları ile oyunlaştırılmış öğrenme deneyimleri kıyaslandığında, oyunlaştırma ile bilgilerin daha kolay akılda kaldığı ve katılımın arttığı görülmektedir. Escapist olarak kurum içi iletişim ve marka iletişim aktivitelerinde klasik yöntemler yerine hedef kitleye verilecek bilgi ve mesajların oyunlaştırılması ile eğlenceli, daha yaratıcı ve etkin deneyimler kurguluyoruz.

Kurum İçi İletişim Etkinliklerinde Oyunlaştırma:
Kurum içi iletişim faaliyetleri çerçevesinde ekiplerin işe alım, oryantasyon, takım çalışması ve motivasyon, eğitim gibi birçok farklı süreçlerini klasik yöntemler yerine oyunlaştırılmış deneyimler ile ekiplerin eğlenirken aynı zamanda öğrenebildiği, bilgileri içselleştirebildiği özel deneyimler tasarlıyoruz. Oyunlaştırma ile ekiplerinize merak uyandıran bir öğrenme deneyimi yaşatabiliriz.

Marka Deneyiminde Oyunlaştırma: Markanın ve ürünlerinin hedef kitleyle buluştuğu etkinliklerinde ürün bilgileri, faydası, teknolojisi, avantajları gibi hedef kitleye ulaşması istenilen birçok bilgi oyunlaştırma ile eğlenceli bir marka deneyimine dönüştürüyoruz. Ürün lansmanları, PR etkinlikleri, influencer aktiviteleri, mağaza içi aktiviteler gibi birçok marka pazarlama etkinliği için oyunlaştırılmış marka deneyimleri tasarlıyoruz.

İLGİLİ PROJELER

Marka Deneyimi, Prodüksiyon

Ekipleriniz ve markanız için oyunlaştırılmış deneyimler tasarlayalım.

Teklif Al.

* işareti olan alanlar zorunludur
TEKLİF AL
close-link
TEKLİF AL